DELIGASI PENDIDIK SMKAP

Barisan deligasi ini adalah tungjang utama perjalanan penyampaian ilmu di SMKAP jikalau salah seorang yang pergi kursus jawapnya kucar kacir lah sekolah kerana ade kelas yang tiada guru pada sesuatu masa, jikalau cikgu tak de, semua murid akan memulakan aktiviti yang memang kegemaran mane-mane murid yang berada di malaysia nie..that is chatting,. memang masa yang lapang akan diisi untuk bersembang kosong, ape yang terlintas di fikiran atau melintas di depan pintu bilik darjah itulah yang akan menjadi isu hangat, tetapi barisan pendidik inilah yang sentiasa menjadi dawai pelentur kepada pokok buluh yang telah panjang, bak kata pepatah melentur buluh biarlah dari rebungnya, tetapi kebanyakan pelajar dilentur semasa ia telah menjadi buluh, ini semua sebab banyak faktor, di tepi gambar ini dari kanan barisan belakang ialah.
          cikgu rashid, cikgu mohd nor,cikgu salleh, puan hayati, cik mafuzah, cik azalina, puan azah,   cik solehatun, ustazah suriha, en. asri, en. nur hisham, dan arwah sir ramli, dan dari kiri di bawah,  en. ibrahim, khairul bahari, en. hasbullah, en.syafie awang,  madam wong,

         terima kasih kepada deligasi pendidik SMKAP kerana sentiasa memberi konikmen semasa        pengajaran, hasil pengajaran ilmu yang secara langsung dan tidak langsung telah menglahirkan banyak kepakaran dari semua bidang,  dan semoga usaha murni all of u, akan berterusan sampai pencen, setakat itu sahaja pada kali ini, nie pun sambil tunggu member siapkan assignment yang melambak2 nie.. wasalam..



            
1 Response
  1. Anonymous Says:

    sir ramli meniggal sakit apa?bila?....Al-Fatihah buat sir ramli...cikgu yang best bagi aku....

Post a Comment

abcs